en | de | hu

Arculattervezés

Az arculati kézikönyv

A belsőépítészeti arculattervezés - legyen az akár néhány shoppot birtokló kisvállalkozás, vagy országos üzlethálózattal rendelkező multinacionális cég - egy olyan feladatot jelent, amely a cég marketingarculati elemeivel összhangban egységes megjelenést biztosít a cég részére.
Fontos, hogy a belsőépítészeti arculat olyan elemekből álljon, amely hangulati-, formai- és színvilágában alkalmazkodik a marketing elemekhez és könnyen azonosíthatóvá teszi a céget.

Belsőépítészeti arculati kézikönyv - a szervezet belsőépítészeti arculatának tartalmi és formai alapelveit tartalmazza. Rögzíti az arculat formai oldalának és a designrendszernek a használati előírásait.

Már meglévő belsőépítészeti arculati rendszer megújítása - Tulajdonosi kör, termékcsoport vagy profilváltáskor általában a már rendelkezésre álló arculat újratervezése, aktualizálása kifelé egyértelműen láthatóvá teszi a cég/ termék / szolgáltatás változását. Ezen keresztül tudathatjuk piaci környezetünkkel a cégben/ termékben / szolgáltatásban történt változásokat, fejlődéseket...

Szolgáltatásaink:

  • Ügyfélszolgálati irodákkal rendelkező cégek ,
  • Bolthálózattal rendelkező szépségszalonok ,
  • Shophálózatok,
  • Hotel- vagy panzióláncok ,
  • Hálózattal rendelkező utazási irodák,
  • Bank fiókhálózatok ,

  • Belsőépítészeti arculattervezését, belsőépítészeti arculati kézikönyvének az elkészítését.

    Referenciáink:

  • PANNON 2003-2005,
    belsőépítészeti arculati tervezés és mintegy 170 bolt generálkivitelezése
  • QUAESTOR Csoport
    országos irodahálózatának belsőépítészeti arculattervezése,
  • Pályázaton indult tervek:

  • TISZA BALNEUM THERMÁL HOTEL **** ,
    belsőépítészeti arculati kézikönyv
  • Rubin Wellness & Conference Hotel ****
    szobáinak belsőépítészeti arculattervezése,
  • Keressen minket bizalommal!

    Üdvözlettel:

    Ruby Andrea
    enteriőr- és bútortervező
    vezető tervező